Victoria Jungfrau Hotel | Interlaken

Víkend jak v pohádce, úžasná příroda, luxusní auta a to nejlepší jídlo. Asi tak nějak bych popsala zážitek z pobytu ve VICTORIA-JUNGFRAU Grand Hotelu & Spa, kde jsem strávila ty nejpříjemnější chvíle. Dlouho jsem obdivovala například známý Grandhotel Budapešť a asi by mě nenapadlo, že budu mít možnost bydlet v hotelu, který je s ním srovnatelný. V hotelu, který již od počátku jeho tradice starší než 150 let, navštěvovali významné světové osobnosti.


Když mě rodina, u které momentálně pracuji a bydlím pozvala, jestli s nimi chci jet na prodloužený víkend, nejdříve jsem váhala, protože mě upřímně celkem lákala představa 4 dnů strávených sama doma v Ženevě. Nakonec jsem se ale rozhodla s nimi jet a nikdy toho nebudu litovat. Rodina pozvala i mou kamarádku a tím bylo vše ještě mnohem senzačnější, protože jsem měla všechny zážitky s kým sdílet.

Už od příjezdu jsme nemohli uvěřit svým očím. Dorazily jsme v noci, takže celý hotel byl osvícený jako palác, no vlastně, on je to palác! Zkrátka 5* hotel, který nepřehlédnete. 

    














VICTORIA-JUNGFRAU je jeden z největších hotelů v Evropě, klenot luxusu a designu s 216 pokoji.
Leží ve městě Interlaken (mezi 2 horskými jezery) a je z něho výhled na masiv Jungfrau. Kolem hotelu parkují samozřejmě jen auta luxusních značek, nejčastěji Porsche, Tesla, Rolls-Royce nebo nové Audi. No a hned vedle stojí několik kočárů s koňmi, kouzelný! 

    

Interiér hotelu mi připomínal napůl velkou botanickou zahradu a napůl moderní zámek a to díky obrovským sálům, zlatým zrcadlům, uměleckým dílům, štukům a celkově historickému vzhledu. Naprosto dokonalá kombinace vintage nábytku, umění, moderního vybavení a přírody ve mě vzbudil pocit, že jsme přijely do úplně jiného světa. 


         

Hotel celkově navozuje atmosféru klidu a pohody. Ideální místo pro relaxaci, odpočinek, ale také sportovní vyžití. Večery, kdy jsme si chodily sednout na skleničku na bar, jsme většinou po celém hotelu kromě personálu nepotkaly vůbec nikoho. Ráj!

    














Součástí hotelu je bar a dvě luxusní restaurace, ve kterých se podávají pokrmy z kvalitních místních surovin. Z čeho jsem byla opravdu překvapená bylo to, že i když nejlevnější pokoj za noc stojí okolo 460 CHF a celkově se hotel řadí mezi nejdražší svého druhu, ceny v hotelových restauracích nejsou dražší, než ceny v kterékoli jiné švýcarské restauraci. 



V ceně pokoje je snídaně, která se podává formou bufetu, ovšem ke stolu Vás zavede číšník a nabídne Vám kávu či čaj. Samotný výběr snídaně je neuvěřitelný a nechybí nic, co k dokonalé snídani potřebujete. Nadchl mě ovocný bufet s více než 15 druhy čerstvě vymačkaných džusů, mňam! 
Nejpříjemnější ale bylo celkově posezení v prosklené terase s výhledem na hory a ranní kávou, no my jsme to hned zalily skleničkou sektu. Proč ne 😁

Naprosto dokonalý byl i room service. Snídaně na balkoně s výhledem na hory, nebo večeře při západu slunce a to všechno s naprosto milou obsluhou? Stačí zvednout telefon a do pár minut jsme měly vše na pokoji. Obsluha byla moc ochotná, stále nám volali, zda je vše v pořádku, nebo např. jestli už je čas na dezert. Nebyl pro ně problém přijít klidně 10x, hlavně abychom byli stoprocentně spokojený.


Po dlouhých výletech po okolní přírodě bylo nejpříjemnější odpočinout si v hotelových lázních. Součástí lázní je velký venkovní bazén s lehátky, vnitřní bazén, jacuzzi, sauna a venkovní vířivka s naprosto dokonalým výhledem. 

Hotel samozřejmě nabízí také různé procedury, masáže a celkové ozdravné balíčky. Navštívit tu můžete i fitness centrum a různé skupinové lekce, například yogu.

První návštěva mě příjemně překvapila, vše naprosto luxusně zařízené, pohodlné, a i přes to, že má hotel 216 pokojů, lázně nebyly nijak narvané. 

    














I tak jsme si druhý den přivstaly a vyrazily do lázní v 8 ráno ještě před snídaní. A to se celkem vyplatilo. Nejen že jsme tam byly úplně samy, ale dopřát si půlhodinku plavání, vířivku a saunu hned po ránu je super krok, jak být naprosto fresh na další náročný výlet po horách. 

      














Díky přátelskému personálu, který poskytuje bezchybný servis a jehož profesionalita je na vysoké úrovni, jsme si celý pobyt nesmírně užily. Je poznat, že hosté jsou pro ně na prvním místě a dodávají tak pocit luxusu a pohodlí. 

  

A nakonec jedno velké díky mojí báječný host-rodině, která mi poskytla příležitost navštívit hotel tohoto typu! 
I když upřímně vím, že nejspíš takovou možnost znovu mít nebudu, ráda bych se na tohle místo ještě někdy vrátila. Zážitek nezapomenutelný! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenost s jazykovým kurzem v UK | Bournemouth 2020

Prodloužený víkend v Maroku